موسیقی شیطان پرستان


شيطان پرستي

موسيقي  بعد از فيلم و سينما يكي از قدرتمند ترين ابزاريست كه بشر براي تحريك عواطف خود و ديگران از آن استفاده كرده است وبه خاطر همين قدرت است كه نحله هاي مختلفي كه انحراف فكري دارند غالبا از اين ابزار در راه ترويج افكار خود استفاده نموده اند و هر كدام سازي را به عنوان ساز رسمي و سازماني خود برگزيده اند به عنوان مثال فرقه صوفيه يكي از فرقي است كه موسيقي را از اركان خود ميداند و به همين خاطر تنبور را به عنوان ساز سازماني خود انتخاب نموده است.

شيطان پرستان هم كه براي بقا و گسترش خود  با تمام توان به ميدان مبارزه آمده اند از اين ابزار قدرتمند نيز غافل نشده اند و با تشكيل گروه هاي مختلف نوازندگي و ساخت سبكهاي مختلف موسيقي و انتخاب گيتار به عنوان ساز سازماني خود كوشيدند تا از موسيقي در كنار ديگر ابزار ترويج استفاده.

اين قسمت از دو جهت قابل بررسي است اول از جهت افراد موثر در آن و دوم از جهت سبكهاي توليد شده در راستاي اين جريان.

براي آشنايان با موسيقي هاي درام نام "لارس ريچ" نام آشناييست وي همان كسي است كه در سال 1981 با انشار فراخواني اقدام به تشكيل يك گروه هوي متال نمود و بعد از آن با پيگيري علاقه مندان خود پيشنهاد هايي را در زمينه متاليكا قبول و اجرا نمود. وي را ميتوان از افراد موثر در رشد موسيقي هاي شيطاني دانست . البته افراد زيادي هستند كه در اين عرصه موثر بوده اند كه به خاطر كوتاهي مجال از ذكر نام آنها ميگذريم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,ساعت 18:5 توسط فاطمه| |


Power By: LoxBlog.Com